3 Aralık 2014 Çarşamba

ÇİVİ SANATI -FİLOGRAFİ-

Geçenlerde pinterestte gezinirken bulduğum bu harika çalışmaları sizinle paylaşmak istiyorum. Vakti bol olanlar için, çocuğuyla yapacak hobi, uğraş arayanlar için harika bir uğraşı olduğu kanısındayım. Bu çalışmalar bir ahşap levhaya belirli aralıklarda ve belirli bir şablona göre çivi çakılması ve bu çivilerin arasından belirli kurallara göre iplik veya tel sarılması ile ortaya çıkmaktadır.


Bu Mevlevî çalışması benim çok hoşuma gitti. Çok orjinal bir çalışma olmuş.


Yelkenli çivi sanatıYelkenli çivi çalışması

Ben denizi ve deniz manzarasını çok seven birisiyim. Moralim bozulduğunda gözlerimi kapatır ve denizin üzerinde harika sevimli bir yelkenliyle güneşin sıcaklığını hissederek mavi yolculuğa çıkarım ve bu beni çok rahatlatır. Bu sebeple olsa gerek yelkenli ve gemi çapası figürleri gördüğümde çok mutlu oluyorum. Bir makalemde de gemi çapası ve yelkenli temalı oda dekorasyon fikirleri üzerine yazmayı ve sizinle paylaşmayı düşünüyorum.



Harf filografi çalışması özellikle çocukların odaları için güzel bir çalışma olabilir. Baby shower, doğum günleri gibi özel günlerde de bu tarz isim çalışması yapılabilir kanaatindeyim.






Motif deseni şeklindeki çalışmalar adeta tığ işi yapmış havası veriyor ve bence çok otantik bir görüntüsü var. Örneğin şark köşesi olan bir odada böyle bir çalışma dekora güzel bir hava katabilir.





Uçuşan polen çok hoş olmuş, kelebek çalışması ise tablolarda herzaman güzel durur.



Harita şablonlu bir çalışma da gayet güzel bir fikir. Sevdiğiniz coğrafî bir bölgenin haritasını keserek şablon olarak kullanabilirsiniz.

Benden şimdilik bu kadar. Bir sonraki yazıda görüşene dek esen kalın...



Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...