12 Ekim 2014 Pazar

ŞIK VE SEVİMLİ MUTFAK ÖNLÜKLERİ

Herkese merhaba! Fırsat buldukça sizler için evinizde ve hayatınızın her alanında hayatınızı güzelleştireceğine ve kolaylaştıracağına inandığım küçük dokunuşları paylaşmaya çalışıyorum. Biz bayanların genelde güzel görünmeyi ve beğenilmeyi isteriz. Ancak evde zamanımızın çoğu mutfakta geçer ve eşlerimiz işten geleceği zaman genelde yemek pişirmekle uğraştığımızdan kıyafetimize pek özen gösteremeyiz veya özenle giyindiğimiz kıyafetlerimiz bir salça vs. lekelerle berbat olabilir. Bunu da önlemek amacıyla mutfak önlüklerini kullanırız. Şıklığından ödün vermek istemeyen hemcinslerim için yemedim içmedim araştırdım ve bu şık önlükleri buldum. Beğeneceğinizi umuyorum. Sizlerin de güzel fikirleri olursa burada paylaşalım. Güzel haftalar diliyorum.
 Bu da minik hanımefendilerimiz için :))
















Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...