24 Haziran 2014 Salı

YETİŞKİNLER İÇİN BOYAMA SAYFALARI

3ay önce anne oldum ama iç dünyamda yaramaz bir çocuğum. Ben de annemin gözünde çocuğum nasılsa öyle değil mi :) Çocukların boyama kitaplarına ve oyuncaklarına hala imrenirim. Bir de telefon konuşmaları esnasında elim rahat durmaz, birşeyler karalamak isterim. Bazen dizi izlerken de birşeyler karalamak isterim öyle zamanlar için bana bir boyama kitabı lazımdı:)) 

Geçenlerde Pinterest'te büyükler için boyama sayfaları gördüm. Ve yazıcıdan birkaç tanesini çıktı aldım, kuru boya kalemleriyle boyadım. Öyle zevkli ki anlatamam :) En güzel yanı da her rengi boyadığımda eşime sürekli nasıl olmuş diye sormam ve her seferinde gülümseyerek güzel olmuş aferin demesi :)))) 

Aslında ben cin Ali bile çizemem ama güzel resim yapanlara hep imrenmişimdir. O yüzden güzel resimleri boyayarak bu özentimi bir nebze azaltmış oluyorum. Özellikle evde hararetli bir tartışmanın içine girip çıkamadığınızda veya çok sinirli ve sıkılgan olduğunuzda yazıcıdan çıkartın birkaç sayfa alın boyayın bir çocuk edasıyla. Ne stres kalır ne tasa :)) 
İlgilenenler olursa yorum bıraksın devamını paylaşayım. İyi eğlenceler, renkli dokunuşlar :)



















Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...